chuchichäschtli AHOI

• Neu

Hi

hast du hier chuchichäschtli AHOI* schon mal geschaut? Dort wird jeder fündig!

• aso i bin gern mal debii! au dr taco freut sech öber jedes neue gspändli (wo vill geduld het mitm chline tscholi :D ) wie gsehts ame am wuchenend us? oder amene mittwoch? schaffe ebe 80% und han am mittwoch de am 5i in riedike hundeschuel

• sagt mal, kennt jemand die doca-way HuSchu in Brütten/Effretikon und weiss wie die ist?
      suche nämlich eine gute HuSchu zwischen Winti und Zürich, für Junghundekurs, Aufbaukurs, irgendwas in die Richtung.

• Bin nur mal uf dä Page gsi und han dänkt tönt no spannend. Oder sust z Uster dä Banners, glaub dörf da nöd dä Link inestelle. Detä bini mal go luege, die sind guet.

• i bin bi de banners, si sind würkli guet! bin jetzt im junghundekurs unds macht vill spass. vorallem biete si wiiterführend vill kürs aa richtig jagdl. training.

• kännsch d Livia mit em Pace? En Holländische Schöfer? Sie isch bim Banners und ich bin ebe mal go luege gange wo sie Hundeschuel gha hät, drum känni die und ich würd mich detä würklich wohl fühle, aber ich han mini trainerin. :)

• nei, isch si denn au im junghundekurs? i bi ja scho seeeehhhhrrr schlächt mit näme :ops: aber i gläb si isch ned i mim kurs. i gang ame am mittwoch obe, i gläbes s het am samschtig au no eine!

wobi! eimal isch öpper miteme schäferhund im welpekurs gsii (lang lang ischs her ;) )

• apropo's Treffen.... ich organisiere am 6.12. einen Hundeplauschspaziergang in Jona/SG... wenn ihr noch nicht's vor hat, dann kommt doch....
      Info's unter den Veranstaltungen....
      oder via Mail...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!