chuchichäschtli AHOI

• Ja sie isch glaub au am mittwuch. Ich weiss imfall nödemal ob sie no Junghund isch ihre söt jetzt öpe 10-11 Mönet alt si, en holländische, schwarzwiis. Kei ahnig bis wie alt detä Junghund isch und was nachher chunt.:)
    Wo ich bin go luege häts no en Boxerwelpe gha, viellicht kännsch ja dä. :)

• isch dä boxer zimli aggro gsii und unterernährt? so eine hemmer mal im welpekurs gha, isch voll truurig gsii, scho mit 4 monat het de alli andere attackiert.

ich glaub de kurs isch ame nach miim, bi ois sind alli welpe so um di 6 monat alt. nachher chunnt immer en zweiti gruppe mit ältere hünd, i muss mi mal achte, wahrschinli isch si det debii.

wer chunnt alles mit an hundeplauschspaziergang? ich bin gern debi :^^: ! i schriibe der es mail, nathalie

Edit: bin de samschtig z aarau/schönewerd, zum chli a dr aare z spaziere mitm tac undere fründin - falls öpper luscht het zum dezuestosse :^^:

• Also detä isch er nonig agro gsi, aber det isch er glaub no 10 wuche alt gsi oder so und s erstemal gsi, aber dünn isch er gsi. S Herrli isch en Italiener und dä Hund isch au vo Italie.
    Isch ja sust au egal. Sie gaht uf jedefall au i die Hundeschuel. :)

• guete Abig mitänand
    Ä Frag a ali usem Kanton Züri: kännt öper än guete Mantrailing Trainer im Grossrum Züri-Winterthur?
    Sueche immerno än gschiide Kurs, dä woni jetzt bin isch eifach cheibä wiit äwäg.
    Grüessli

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!