chuchichäschtli AHOI
-
-
Ja sie isch glaub au am mittwuch. Ich weiss imfall nödemal ob sie no Junghund isch ihre söt jetzt öpe 10-11 Mönet alt si, en holländische, schwarzwiis. Kei ahnig bis wie alt detä Junghund isch und was nachher chunt.:)
Wo ich bin go luege häts no en Boxerwelpe gha, viellicht kännsch ja dä. -
- Vor einem Moment
- Neu
-
-
isch dä boxer zimli aggro gsii und unterernährt? so eine hemmer mal im welpekurs gha, isch voll truurig gsii, scho mit 4 monat het de alli andere attackiert.
ich glaub de kurs isch ame nach miim, bi ois sind alli welpe so um di 6 monat alt. nachher chunnt immer en zweiti gruppe mit ältere hünd, i muss mi mal achte, wahrschinli isch si det debii.
wer chunnt alles mit an hundeplauschspaziergang? ich bin gern debi :^^: ! i schriibe der es mail, nathalie
Edit: bin de samschtig z aarau/schönewerd, zum chli a dr aare z spaziere mitm tac undere fründin - falls öpper luscht het zum dezuestosse :^^:
-
Also detä isch er nonig agro gsi, aber det isch er glaub no 10 wuche alt gsi oder so und s erstemal gsi, aber dünn isch er gsi. S Herrli isch en Italiener und dä Hund isch au vo Italie.
Isch ja sust au egal. Sie gaht uf jedefall au i die Hundeschuel. -
Zitat
wer chunnt alles mit an hundeplauschspaziergang? ich bin gern debi :^^: ! i schriibe der es mail, nathalie
-
Hallo Nathalie,
Also mir sind gern däbi am 6. Dezember.
-
-
Zitat
Hallo Nathalie,
Also mir sind gern däbi am 6. Dezember.
So guet!
Patrizia, häsch gseh, wiemer sich ahmelde mues?
Und suscht lüthmer einfach ah... 078 778 53 00... -
guete Abig mitänand
Ä Frag a ali usem Kanton Züri: kännt öper än guete Mantrailing Trainer im Grossrum Züri-Winterthur?
Sueche immerno än gschiide Kurs, dä woni jetzt bin isch eifach cheibä wiit äwäg.
Grüessli -
Häts da no öper wo sälber Hundehalsbänder macht?
-
Ist hier irgendjemand aus dem Kanthon SOLOTHURNNNN????
*ruuuuf*
Liebi Grüessli Nina
-
Bin vo Züri...
Schubs
-
- Vor einem Moment
- Neu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!