chuchichäschtli AHOI
-
-
Hah.
Ich chan au schwiizerdütsch.
Isch aber gar nöd eso eifach zum schribä. Merk i grad.
I lösche meh Buechschtabe, als schlussändlich ufäm Bildschirm schtönd.
Und i ha zwanzgmol längär.
I cha ja numä s langwiligä Sanngallärschwiizerdütsch.Und mit däm hör ich jetzt grad au uf, wills mi überfordärät.
I ha mit äm Redä schon mängmol müeh, aber schribe got gar nöd.Isch da än Chrampf.
Und da Bärndütsch verschto i au nöd
Do isch s Baslärdütsch grad no eifach dägägä... -
- Vor einem Moment
- Neu
-
-
Bin im St. Galler Rheintal aufgewachsen, habe 8 Jahre im Ausland mit Schweizern diverser Herkunft gearbeitet, habe dann in Zürich gelebt und bin jetzt im Aargau zuhause.
Ich weigere mich, irgendein Schweizerdeutsch zu schreiben, viel zu schwierig! Ausserdem macht sich mein Agilitytrainer ständig über meinen schönen ostschweizer Dialekt lustig. :motz:
Ich find's toll, dass Ihr Euch heute schon trefft. Viel Spass dabei und Fotos einstellen nicht vergessen!!!
-
Also das mit em Gölä hani nöd gwüsst.
Aber däbi isch doch schwiizerdütsch schribe ganz eifach, chasch wenigstens kei fähler mache.Ich freu mich au, das mer scho hüt abig chönd abmache, hoff eifach, das Joy chli loset.
-
chömer ja denn teste.... hie und da eine us em spiel rüefe (fals die 2 spieled) oder so hehe ....
-
Hallo WoodyTheDalmi,
Schwiizertüsch, cool! Ich mues mich zwar ä chli aastränge so z'schriibe. Han leider nöd so vill Uebig drin, liit wahrschinli am Alter, bin halt ä biz elter als Du.
Oise Balou (en Labradoodle) isch genau 4 Tag elter als dä Woody und jetzt heb di fescht, mer woned in Wislig, sprich än Steiwurf vo Winti entfernt.
Mit dä Joy-DSH hani au scho da im Forum Kontakt gha.
Ich würd mi freue, Dich / Eu mal zträffe.
LG us Wislig
-
-
schriebsch nid sms uf schwiizerdütsch?
bim schwiizer dütsch gits wenigstens keini schriebfehler
ich lieb mi basler dytsch! -
Ja machemer doch mal alli 3 ab.
-
das isch ä gueti Idee, ich würd mi sehr freue!
ich wünsch eu vill Spass hüt abig!
LG
Patrizia und Balou -
heeeeey
isch echt toll gsi mit de Joy und ihrem frauchen und herrchen. netti lüt.
balou's mom , chum au !!! hehe dine cha wenigstens mit mim spiele ohni das mine die ganz zit salto und rolle macht
-
hei gäll. so schlimm isch es au nöd gsi.
Sie isch hald doch chli grösser.
Aber dä Woody hät ja nie müesse qutsche oder so und mer händ ja au mal pause gmacht. -
- Vor einem Moment
- Neu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!