chuchichäschtli AHOI
-
-
GENAU. Nid isch es gsi. Ganz schlimm. Ich het min fründ amel chöne und dän hät ers extra immer gseit. Grrrrr
Ou ja schliere isch ganz krass, wie chammer detä nur wohne?
Ou man, ich vermisse Züri würklich, vorallem jetzt woni da uf em "Land" wohne. (wohne voll i dä Stadt vo winti) -
- Vor einem Moment
- Neu
-
-
Zitat
GENAU. Nid isch es gsi. Ganz schlimm. Ich het min fründ amel chöne und dän hät ers extra immer gseit. Grrrrr
Ou ja schliere isch ganz krass, wie chammer detä nur wohne?
Ou man, ich vermisse Züri würklich, vorallem jetzt woni da uf em "Land" wohne. (wohne voll i dä Stadt vo winti)hehe bi halt scho wie de elvis so schön gsunge hät: "... a baby born in the ghettoooooo...." mis herzli hanget halt a schlierä...
und züri isch dänn nöd besser als schlierä! -
hi hi also ich pfläge mis nid ganz fescht, das isch mis Überblibsel vo Winti, das chani ja nid eifachso ufgäää, das gat ja nid!
Ja Züri isch mängisch schochli äs Getto, aber siit ich regelmässig id City abe mues hani äs paar ganz gmüetlichi Quartier entdeckt. Aber wohl fühlimi doch ehner richtig Aglo - Land - Dorf.ah Lozäääärn, sali du ich find gschribnigi Luzärner-Mundart genial!
ich weiss das isch jetzt total OffTopic, aber ich beobachte grad usäm Büro d'Vögel wo sich sammled, isches dänn echt schowieder so wiit? phuuh... (naja ich han grad nid so vill z'tue....)
liebi Grüess ad Schliemerchinde, Bärnärmeitschis und Lozärnerschnöris, an Baaslerdaig und ad Landbewohner
-
züri isch es richtigs abentüür miteme welpe *g*..... er het's scho bim 1 mal guet bestande hehe. bi denn na vo eme penner apöblet worde
"ey wieso treisch din hund, hesch en hund zum träge?de cha laufe mein gott"
ich voll ustickt (kA wieso)
"du mongo de isch (damals na) 9 wuche alt und zjung für en 2km marsch dur d city im eiltempo mache(sust zug verpasst) also heb dini frässe.
all passante so : reged sie sich nöd uf de weiss halt nüt usw
leck bin ich hässig gsi *g* sit do träg ich ihn immer extra na döt dure wo de idiot sit jaaaaahre hockt. (ich kenn die indirekt)
gopferteckel nomal sölleds doch ihri wüest schnörre hebe
-
Hihi, da chunt mer grad öpis in sinn.
Es isch immer dä oberhammer wän ich mit em Fründ oder sine schwö oder sust öperem vo Winti uf Züri gahn.
"Oh gott da häts tram hilfe und die brämsed nöd, wieso brämsed die nöd?" und wänns müend Autofahre isch es no viiiiiiiiiel lustiger.
"Dä fründ isch schomal uf dä Tramspuur gfahre, willer nüme druscho isch und sini schwö eifach hinedri."
-
-
züri isch e chlises katastrophegebiet *g*
-
im gägesatz zur stadt züri isch schlierä ja scho fascht ufem land ich finds uf jede fall viel weniger hektisch da als i de city. in züri sälber chönnti nöd wohne! das wür mi ganz nervös mache!
-
Das isch ja ebe grad schön a züri, immer öpis los.
Wän ich jetzt uf Züri gahn woni z winti wohne, wird ich so richtig glücklich wäni us em Zug am HB stige und alli umeseckled und viel lüüt und... Das isch doch eifach schön. hehe und Tram... -
ihr zürcher
händer scho mol vom krieg vo de baseler gege d zücher khört
HOPP FCB -
Ja ich han der eigentlich au scho wele säge, das du im falsche Thread bisch, will Basel ghört zu dütschland und nöd zu dä Schwiiz.
Und ob ich das weiss, i eusere Stube hanget en schöne antibasel schal. -
- Vor einem Moment
- Neu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!