chuchichäschtli AHOI
-
-
Zitat
Mach Dir da mal kei Gedanke drüber, bin eh nie dehei und wenn, dänn hock i am PC und det lueg ich is Furttal übere
ok, und suscht legi es kässeli parat dänn chasch es paar batzeli für d'peepshow inelegge
-
- Vor einem Moment
- Neu
-
-
-
das isch ja scho fascht äs Agglo-Meeting da
-
hihi!
hoi zäme, en noii zürcheri meldet sich zu wort! jetz hemmer denn dr ganzi kanton versammlet! :sign2_Z: :sign2_H:
-
Vo wo us Züri?
-
-
Oerlike, fascht bim Milchbuck obe
-
Oh schön. Ich bin Z Höngg ufgwachse und zwar Im Wingert, grad une am Restaurant Waid. Weisch wo das isch?
Oerlikon isch au schön. Aber jetzt wohni z winterthur, isch au schön, aber irgendwie vermiss ich Züri ja scho sehr. -
jä guggaudaa, ä Nachbärin. Also ich wohne zwar z'Schwamedinge, aber fascht bim Tierspital.. Milchbuck lässt grüssen
Bisch öppedie im Irchelpark underwägs? -
s waidrestaurant kenni - da isch aber scho chli schöner det obe als z oerlike - guet chunnt au drufaa wo
ja, jez bini den au öfters im irchelpark, sobald dr taco chli länger darf spaziere!
grad am wuchenend simmr in unterengstringe gsii a dr limmat go laufe - züri het scho sini schöne fläckli. aber winti isch au schön!
-
hechtenig hövedröp !
-
- Vor einem Moment
- Neu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!