chuchichäschtli AHOI
-
-
pass eifach uf im Irchelpark, hät leider rächtvill bedepperti Hundehalter wo iri Vierbeiner nie ad Leine nämed oder abrüefed oder under Kontrollä händ!
Ganz obä vom Park isches lässig, det chasch dä Hund guet lauffe laa und äs hät än Bach mit richtig toller Umgäbig wo d'Hünd chönd umetobe etc.Was au mega schön isch zum laufe: nimmsch vom Milchbuck s'Tram 7/9 und fahrsch bis Waldgarte. Det usä und an Waldrand ufä. Vo detä chasch alläs am Waldrand nah richtig Zeigelhütte laufe und vo detä bis in Stettbach use und mit äm Tram zrugg. Megaschön! Machemer rächt hüfig.
-
- Vor einem Moment
- Neu
-
-
Zitat
hechtenig hövedröp !
nix verstehen?
schön das mir so villi schwiizer sind da!!!
-
Erfunden !!!
-
ist mir schon klar. die frage ging ja auch an dich: "nix verstehen?" = kannst du uns nicht verstehen?
-
Teilweise...
-
-
he he Musst einfach gaaaaanz langsam lesen, Buchstabe für Buchstabe, und aus den ä machst du ein e, dann klappt es noch viel besser
-
Boh, wenn das sooo einfach wär
Bei meinem Exmann in der Ciba in Basel war mal ein Arbeiter von auswärts,
der sollte da irgendsoeinen Tank inspizieren.
Auswärts = ausm Norden Deutschlands.........Und als er da so oben auf dem Tank rumkroch und nicht wusste,
wie er nu in den Tank reinkommt, da rief ein Ur-Alemanne von unten
zu ihm rauf:
'Müesch dich uff de Rand setze un d'Bei aabelambe loo.'DAS Gesicht hätte ich gerne gesehen
-
danke für de tipp, bin immer froh um gueti plätz, han es ziitli lang gar ned so gwüsst wohi mitm chlii, dass er chli cha springe und gumpe
bis jezt hemmer au glück gha mit andere hünd und hündeler, s sind all ganz fründlech und lieb gsii - hoffentli bliibts eso... bis jetzt het ne nur dr ander hund im gschäft (3 stöck wiiter obe zum glück) chli aggro aagiftet, dr taco het d wält nümm verstande.
arme cosmix, ist nicht schlimm, wir schweizer verstehen unsere dialekte untereinander manchmal auch nicht
-
genau, anesitze und abelampelaa, chasch au no bambele mit dä Bei ...
Bei meinem Freund an der Uni arbeiten einige Doktoranden aus ganz Deutschland. Vor kurzem haben sie anscheinend diskutiert wie sie zur Arbeit kommen. Ein Mitarbeiter kommt mit dem Velo... worauf ein paar ganz erstaunte Augen gefragt haben was denn das sei? Worauf mein Freund antwortete: na das Ding mit zwei Pedalen...
Hauptsache sie verstehen sich :^^: -
Jaja, winti isch scho au schön, aber chan ja am wuchenänd amel no zu dä eltere uf höngg und dän im Waidberg go laufe.
gäll cosmix, dis hechtenig hövedröp tönt aber eher holländisch find ich. -
- Vor einem Moment
- Neu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!