ich fordere mehr schweizer! *g*

• hoi nathalie!

jaja, all drüü satt und zfride aacho z züri! henders no guet gha? isch toll gsi, danke nomol für de schöni walk und dr gemütlech obe! git hoffentlech gli en fortsetzig... ;)

• ich cha leider nonig a so märsch mitmache, mine isch erst knapp halbi *g*.... ich ha nix gwüsst vo euem träff *beleidigt weggeh und niemehr wiederkomm*

• neiiii, bliib :D dr walk isch aakündt worde, gläbes im chuchichästli-thread. s nächscht mal bisch de au debii!

seen kenni ned :ops: aber s isch ja ned so wiit weg! also falls din wudi mal luscht het dr taco kenne z lerne :^^: er isch au jetz de 7 monat alt.

• bi grad zful zum naluege - vowo sind denn ihr? smile, i mim eröffneete thread verpass ich sowas? unglaublich... naja bi all dene stritereie da *g*

• @ Nathalie,

Wäre sooo gerne gekommen, hatte aber einen "Familientermin", nicht verschiebbar, nicht teilnehmen unmöglich....

Das nächste mal bin ich dabei!

@ Woody bzw. Nina,

Wir sollten uns wirklich mal treffen, wohnen ja wirklich bloss einen Steinwurf entfernt.

• wäh ehehehe örlike... bini oft gsi früener :D seen ischen stadtteil vo winterthur. wülfinge oberi töss und seen :D müemer würklich mal was mache. bzw CHÖMMER! =) =)

• weiss öpper es schöns gebiet wo mer mal chönnt amene wuchenend-namittag go laufe, resp. e wiise wo me di chliine chönnt spille loh? dummerwiis druckt jetzt dr luusbueb dure bim taco, er isch mer am sunntig zum erschte mal abghaue und eme andere päärli gfolgt :motz:

• hehe das ischmer au scho passiert. aber ich glaub do het er mich nüme gseh und isch liecht verzwiflet zu dene anderne grännt... ich so "untreus pack" hehe.... also da bi eus in winterthur het's viel schöni wiese :D in züri kenni ehrlichgseit keini...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!